sâmbătă, 20 august 2011

P 7

Campania impotriva ridicarilor auto abuzive.
Am patit-o si eu, mi-a fost ridicata masina de linga bordura, dintr-un sir de masini parcate, au ridicat ce era mai ieftin si mai mic. In curtea unde le aveau sechestrate, nu am vazut masini mari sau masini scumpe. S-au invatat la ciupeli, la abuzuri, aparati de o mafie ce realizeaza multi bani din ridicari, mina in mina cu functionari inalti din primaria de 6. Asa ca am semnat si eu impotriva excesului de zel, tradus in plan de incasari, profit si bonusuri, al celor care cu obraznicie ridica masini. O initiativa luata de Asociatia pentru Protectia Cetatenilor din S 6, doreste sa stringa 100.000 de semnaturi in 10 corturi, pentru a depune un proiect legislativ menit sa opreasca aceste practici ilegale. Eu am subscris.

2 comentarii: